Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Jos sinulla on kysyttävää tai kommentoitavaa verkkokauppatilauksestasi, tee kaikki kysymykset vastaamalla saamaasi tilausvahvistukseen.
Näin tiedämme heti mistä tuotteista ja asiakkaasta on kyse, näin toimimalla saat vastauksen nopeimmin.
 

 - Milloin tilaukseni käsitellään, koska se odottaa edelleen käsittelyä
Olemme käsitelleet tilauksen, mutta tilauksen tila pysyy: "Odottaa käsittelyä" tilassa, kunnes tilaus lähtee asiakkaalle. 

- Voinko lisätä tekemääni tilaukseen tuotteita
Et suoraan, tee uusi tilaus, valitse toimitustavaksi nouto ja kirjoita viestikenttään, että toimittakaa nämä aikaisemman tekemäni tilauksen kanssa (kirjoita aikaisemman tilauksen tilausnumero).

- Tein tilauksen jo viikko sitten, milloin saan tilaamani tuotteet
Jos tilauksessasi on tuotteita, jotka eivät olleet omassa varastossamme on niiden toimitusaika joko 7-14 arkipäivää tai 7-21 arkipäivää, toimitusaika lukee tuotteen alla. (viikonloppuja ei lasketa mukaan arkipäiviin)


- Voitteko muuttaa tekemääni tilausta
Verkkokauppatilauksen muuttaminen ei onnistu, emme voi muuttaa hintoja tai vaihtaa tuotteita.
Ainoa vaihtoehto on, että poistamme tilauksen ja asiakas tekee uuden tilauksen halutuilla tuotteila.

- Voitteko tarkistaa, että tilasin oikean tuotteen
- Jos et ole varma tuotteen sopivuudesta, älä tee tilausta ja kirjoita lisätietokenttään: "Tämä tulisi siihen ja siihen, voitteko tarkistaa että sopii". Jos et ole varma, vamista tuotteen sopivuus klikkaamalla tuotekortilla olevaa kysy lisää tuotteesta linkkiä.

- Minulla on alennuskoodi
Alennuskoodi on voimassa vain verkkokaupassa ja koodi syötetään sille varattuun kenttään tilausta tehdessä, jälkikäteen ei alennuskoodia voi lisätä.

- Jousiampujan kätisyys ja kätisyyden mukaan tilattavat tuotteet:
Jos ammut oikeakätisesti (RH), pidät jousta vasemmassa kädessä ja kaikki kätisyyden mukaan tilattavat tuotteet ovat tällöin RH (nuoliviinet, sormisuojat, rintasuojat, nuolihyllyt, tähtäimet ym.)
Jos ammut vasenkätisesti (LH), kaikki kätisyyden mukaan tilattavat tuotteet ovat tällöin LH.

- Voinko maksaa verkkokauppatilaukseni myymälässä?
Myymälässä et voi maksaa verkkokauppatilausta, kaikkien verkkokauppatilausten (myös noudot) laskutuksen hoitaa Klarna.

- Haluan kotiinkuljetuksen tiettyyn kellonaikaan tai eri osoitteeseen, jonka laitoin tilaukseen.
Sherwood Shop ei voi vaikuttaa toimitusajankohtaan tai osoitteen vaihtoon, kuljetusliike soittaa ennen toimitusta ja sopii toimitusajankohdan.

- Voinko ostaa tuotteen osamaksulla?
Klarna tarjoaa yhtenä vaihtoehtona osamaksua, osamaksusopimus tehdään Klarnan kanssa.

- Miten maksan Verkkokauppatilauksen?
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskusi lähetetään erikseen sähköpostitse antamaasi osoitteeseen (tai postitse, jos olet valinnut kyseisen toimitustavan).
Jos sinulla on kysyttävää maksamisesta, löydät vastaukset helpoiten sivulta www.klarna.fi/tuki.

- Minulla on lahjakortti
Ennen tilauksen tekemistä ota yhteyttä verkkokauppa@sherwoodshop.fi